2015. szeptember 12., szombat

Sötétség délben

Napok óta gyűjtöm az erőt, hogy nekifogjak az új közös képviselő megválasztatásának, de meg kellene kérdezni Bilbótól, mi lett a pince beázásával, nehogy hülyeséget írjak a levélbe, amit a ház nevében akarok küldeni. De nagyon nem voltam abban a hangulatban, mert ilyenkor mindig jócskán meghaladja a szokásos RDA adagomat a butaság. Tegnap reggel a lépcsőházban összefutottam Bilbóval, mondtam neki, hogy majd megkeresem, mire ő sejtelmesen válaszolt, hogy ő is hallott ám szóbeszédet. Kiábrándítottam, hogy én nem hallottam semmiféle szóbeszédet, de kíváncsivá tett. Este persze elfelejtettem bekopogni hozzá, de ezt betudom annak, hogy bár hajlok az enyhe mazochizmusra, de ez már túlmegy azon, hogy akarjam.
Ma kora délután láttam, tárva a rács, ilyenkor itthon van. Bekopogtam, s már épp meg akartam lépni, de hallom, hogy jön. Kérdezem, mi a szóbeszéd, amit hallott? Hát, hogy új közös képviselőnk van! - mondja diadalmasan. Mondom az kizárt. De pedig de. Mondom, nem lehet, mert azt nekünk kellett volna megválasztani. Miből gondolja, hogy ez így van. Hát, Banyapók amikor el akarta őket érni a  fertőtlenítés miatt (beázás kapcsán), merthogy ÁNTSZ meg vizsgálat (nem is igazán értettem, mi van). Banyapókot elküldték, vagy a telefont nem vették fel neki? Naná, hogy a telefont. Mondom ez mióta bizonyít bármit is, Szauron mindig is becstelen tolvaj volt, most is akként viselkedik, miről beszélünk? Össze kell hívni a közgyűlést és mielőbb leváltani aztán meg beperelni. Bilbó néz rám a felnőttek rosszallásával, nemmegmondtamrosszvégelesz!, amikor a gyerek már huszadjára törte össze magát, de csakazértis csinálja. Mert neki az ügyvéd azt mondta...Mondtam, hogy az ügyvéd is csak a pénzét veszi el, de semmit nem fog elérni, maximum a lakása eladóját illetően, ha egyáltalán (vizesedik a lakás, de neki ezt nem mondták - hozzáteszem, mit várunk egy dohos szagú földszinti kislakástól, látszik a lakáson, hogy egészségtelen, most azzal, hogy három lakásba való cuccal rakta tele, nem lett jobb - és ő asztmás). Mindegy, ezen nem fogunk összeveszni, felőlem a Jézuskában is hihet. Csak az szomorít el, hogy neki is ugyanolyan szavazati joga van, mint nekem.

Nincsenek megjegyzések: